semaduzgun Doktorum 11 ve 12 hafta arasında eğitim ve araştırma hastanesinde ikili tarama testi yaptırmamı söyledi fakat hangi bölüme gideceğimi söylemedi yüne kadın doğuma mı yoksa farklı bir bölümem mi gidiliyor?
canseltmcn İkili tarama testi için aynı hastanede farklı doktora randevu alsam sonucu bilgisayarda görürler mi ?e nabızda detay yok. Ayrıntılı bakınız yazıyor sadece. Sonuç otomatik doktorun ekranında mı çıkıyor yoksa benim laboratuvardan mı almam lazım