onal7 35 haftalık olduk 39 da sezeryan dedi doktor. Az kaldı.Doğum iznine ayrıldım geçen hafta hastane çantası, Bebişin kıyafetleri,oda kokusu yaptırdım hediyelik olarak onlarda tamam. Çikolata için sipariş verdik ama taze olması açısından son 2 gün kala teslim alacağız. Kayınvalideme lavata kesesi de diktiriyorum hediyelik henüz bitmedi. İsimli hastane çıkışı yaptırdım. O geldi onu yıkayıp hastane çantasına ekleyeceğim. Bir de bayramdan sonra eve bir temizlik lazım(bu beni korkutuyor) :))