desertbird Kızlar 31+4 olduk karnım biraz aşağıda gibi duruyor sanki 😅 nasıl anlarım bu zamanda karın aşağı düşer mi bide erken doğumdan korkuyorum 😑
saricivciv_ desertbird vajinanın orda yani alt karnında bebek haraketi hissediyorsam düşmüştür benim düşmüş öyle diyorlar o haftalarda düştü hatta erken doğum riskim vardı hala var sancım cıkıyor 35.haftamdayım
Havin49_ desertbird karnım hiç düşmedi karnım burnumda doğuma girdim ama ikinci gebeliğimde bir gece önce bildiğin midenin üstünden ayrılmıştı ve sabah doğum yaptım
sarilale123 desertbird göğsününüzün altında sanki boşluk oluşuyor göbek daha aşağıda vajinada hissediliyor ağırlık