sedefkumsal 3oglanannnesi maşallah Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin erken doğum dediğimiz 36 hafta mı ?
3oglanannnesi sedefkumsal 34 ten sonra heran 35 36 görmek hedefimiz ama kısmet artık 36 da gelse erken bile saymam artık
aysel00 Kızlar benimde 27+1 2. Gebeliğim ilki zorunlu sezeryandı aradan 5.5 sene geçti acaba normal doğuma zorlarlarmı öyle diyen çok oldu da çevremde
yigitinannesi34 3oglanannnesi bu riske girmiyor doktorlar şehir hastanesindeki bir doktor, bu işlemi yapan sayılı hastane var dedi, hem yetişkin yoğun bakım hem de yenidoğan bakım ünitesi olması gerekiyormuş