21 şubatta transfer oldum 3 martta beta 162 çıktı 7 martta 320 doktor biraz yavaş artıyo biz 650-700 bekleriz dedi sonrasında beta ve progesteron istedi bugün verdim 476,78 beta progesteron da 40 çıktı sizce kötü mü hiç anlamıyorum sabahtan beri moralim çok bozuk çarşamba kontrole çağırdı