kubrakarka Çam sakurada yakın zamanda normal doğum yapan var mı , erken doğum riskinden ötürü orada yapmayı düşünüyorum ama , memnun kadınız mı ?
alametifarika Ben de hamileyim geçen oğlumun anaokulunda olan arkadaşının annesiyle konuştum orada normal doğum yaptığını ve çok memnun kaldığını söyledi 2 sene önce olmuş yaklaşık olarak