yavuzunannesiii Bu hastanede doğum yapan varmı ilk doğumum özelde oldu ikincide eşim devllette yap diyor sezeryan olacağım ne diyorsunuz giden tecrübesi olan varmi
sifadrmaz Bende 5 ocağa çok yakınım çocuk doktoru ve dahiliye doktorlarından memnunum ama kadın doğum hakkinda bilgim yok
ekiminannesii Başlığı okuyunca aklıma Adana dürüm gelmesi… canım istedi ama midem bulanıyor olsa da yiyemem 😂 neyse üstte kalsın ben İzmir’de yaşıyorum 😅