zehraa46 merhaba öncelikle ben 25. Haftalardan sonra nedense bir erken doğum şüphesine düştüm o yüzden de sağlıklı beslendim diye düşünüyorum bilmiyorum tabi herkesin tecrübesi farklı.
Süt günde bir bardak içtim mutlaka yanında da kaşar peyniri yedim çerez gibi ama zaten bunlar mideme gitmeden çocuğa gidiyordu hissediyordum yani.
Sabahları kahvaltımı hep yumurta peynir domates şeklinde yapmaya özen gösterdim yumurtadan sıkılırsam işte yumurtalı ekmek vs diye. Tabi sonra böyle ilerlemedi zaten kilosu da iyi olunca bıraktım bu son haftalarda herkes oruçlu zaten eşim de oruç tuttuğu için iftara kadar bende bişey yemez oldum zaten yediğimi de istifra ediyorum sürekli stresten veya psikolojik bilmiyorum 🤷🏻♀️ ama bu şekildeydi umarım yardımcı olur 🌸