35+5 haftalığım iki göğsümden de akıyor atletime gece veya gündüz. Şunu sormak istiyorum sol göğüse baktığımda direkt geliyor ama sağ göğsümden azıcık sıksam bile anca geliyor acaba doğurunca sağdan daha mı az süt gelecek bu yüzden mi böyle oluyor ? Bilmediğimden soruyorum ilk hamileliğim 🙏