dgngr Eşim nöbetteyken oluyo hep. Tam uyuyodum. Kaçsam mı kmasam mı bilemedim. Bulunduğum ilde olmuyo ama küçük olsa da etkiliyo.
kemalefe dgngr Bu psikolojiyi çok iyi biliyorum bir depremzede olarak burada sarsıntı falan olmuyor ama yağmurlu havada uyuyamıyorum sabaaha kadar oturuyorum
Deletedmom_8793 dgngr biz izmirdeyiz burda da sarsıntı oluyor sabah 9.22 de 5.4 oldu onda korktuk hatta Allah’ım toprağa sakinlik versin
ozlemdl Hangi şehirdesin? Korkma Allah’ın izni ile hiç bir şey olmaz 😊Evden kaçsan dışarda yakalanırsın dışarda dursan evde bol bol zikir çek hiç bir şey olmaz hafifmiş zaten❤️
ekncgdss Ben de denizlideyim uyuyamıyorum şuan eşim horul horul uyuyor yanımda bunların rahatlığı maşallah😂