7haftamda tokso plazma pozitif dediler bağışıkliğim yokmuş, sonlandiralim dediler kabul etmedm, doramisiyn kullandm;10gun sonra özel hastanede test verdim negatif çıktı,; özel laboratuvarda test verdim negatif çıktı;bu arada bebek 10haftalik oldu, şimdi tekrar üniversite hastanesinde test verdim yine pozitif çıktı çok korkuyorum 12hFtaliğim şu anda başina böyle bir şey gelen var mı, süreci nasıl geçirdiniz?