sifadrmaz asistanına watsapran ulaşıp randevu alınıyor genelde 1 ay dan erken alamıyorsun daha sonra hastaneye gideceğim sabahtan asistanına mesaj at mutlaka randevum var kayıt açar mısnız diye böylece sıra daha erken gelir herkes aynı saate gelin deniliyor kayıt ne kadar erken açarsan o kadar az beklemiş olursun