rk_waiting [https://hizliresim.com/3p9yozc] dpo11 hayal meyan bir çizgi mi görüyorum yoksa gözlerim bana artık oyun mu oynuyor bilmiyorum. Sizin gözlerinize güvenmek istiyorum burada bir umut var mı kendimi mi kandırıyorum kızlar
Pelinn_6506 rk_waiting çok silik kaç dakika da gözüktü, 5 dk içinde çıkması lazım 2. Çizgi bekleyince çıkması doğru değil miş
anneolucam rk_waiting bir gölgelik var sanki canım ama yinede kan vermek en doğrusu benimde hep böyle olmuşluğu var sonu hüsran.. umarım hamilesindir
rk_waiting anneolucam yarın bir daha yapacğaım inşallah en azından silik çizgi olursa gideyim diyorum. Her ay sağlık ocağını aşındırmaya utanıyorum 🥲
elffssyl rk_waiting benim reglim normalde yarın 4 gün önce öğrendim bende o heyecan farklı anlıyorum seni🥹
Pelinn_6506 rk_waiting canım testler yanıltıyor muş bende çok test yaptım hep 2.silik çıktı yarın kan vercem daha net sonuç alırsın
kevseracer rk_waiting ilk kızıma hamileyken erken gebelik testi yapmıştım adeti beklemeden böyle ama biraz daha belirgin çıkmıştı simdi adete 2 gün gecikmeyle yaptım kıpkırmızı çıktı değerde 911 mis sizinde var gidip kan verin güzel haberler alın inşallah
yildiz93 rk_waiting idrarda çıkıyosa kanda da çıkar bence beklemeden gidin içinizde şüphe kalmasın. Ben hiç bu testlerden yapmadan direkt kan vermiştim yanıltabiliyor bu testler