annebebeka gebekelebek doktorum 20-24 arası yapılıyor dedi bende daha önce form açmıştım bilgili anneler sağolsun en ideali 22. Hafta demişti randevumu o haftaya aldım sende öyle yapabilirsin
burcuo gebekelebek Max 24te bakıyorlar genelde. 25 hiç duymadım, benek hareketleri yavaşlıyor bir anlamı yok diye 25 ve sonrasında çoğunlukla bakmıyorlar. Arayıp bilgi almak daha sağlıklı olur, nereye yaptırmak isterseniz öncesinde konuşun derim.