Kızlar beş gündür burnum %100 tıkalı tat koku sıfır artık baş ağrısı ve kulak ağrısı yapıyor halsizlik var hep uyuyorum ateş yok doktorum enfeksiyon hastalıklarına görün dedi. Böyle bir şey yaşayan var mı doğumum bir ay sonra iyileşir miyim o zamana sizce? Nefes alamamak tat alamamak ne kötüymüş önerilerinizi isterim 🙏🏼