dgngr eslp Kendini keserim diyosan traş makinesi Kesmem dersen jiletle alabildiğin kadarını al geç Herkes biliyo hamileyken alınamadığını, ebeler alır zaten. Neleri geliyodur. Senin kusuruna bakılmaz
aleyflx dgngr öyle deme kız ay tövbeler tövbesi bir kere devlet Hastanesi’nde mecbur sancı odasında kaldı kadın doğuruyor vekadina hemşire dönmüş dediki orseydin bide o an cok sinirlendim yani hemsireye ben birgün bile öyle gitmedim tabiki en önemlisi enfeksiyon kalmamak için elimden geleni yaptım ama hepimizin başına gelebilir 😅🤦
sevgiciftel eslp bende 31. Haftadayim ve zorlanmaya başladım banyoya tabure aldım ona oturunca daha rahat alınıyor ayrıca veet marka permatikleri al mutlaka en iyisi onlar sonrasında eşimden rica ettim ben aldıktan sonra kalan bişey varsa alsın diye çok ama çok utandım ağladım hatta ama yapcak bişey yok o da hatta bu çok normal bir süreç diye beni sakinleştirdi Allah hepimizin yardımcısı olsun
sumeyra13 aleyflx benim enfeksiyonum var ne yapabilirim geçmesi için doğumda bebeğe zarar verir mi acaba
melekopan eslp Bence ağda garanti ilk doğumda jilet ile aldım tavsiye ettiler ama çok çabuk geliyor ağda daha temiz şimdi ikincide doğuma yakın agdaya gidicegim geç çıkıyor ve temiz kalıyor uzun süre
esraezerr eslp benim vücudum lazerliydi ufak tefek tüy şeklinde çıkardı ama gebelikte sanki hiç lazer yapılmamış gibi tekrar eskisi gibi çıkmaya başladı ben de o yüzden ağda kullanmak istemiyorum doğumdan sonra tekrar lazer yapacağım için doktorum da çok önermiyor zaten sarkma falan yapıyor dış dudaklarda diye en iyisi jilet gibi geliyor 36+3 teyim ayna karşısında falan yapabiliyorum hala tek başıma