sevgi_45 Doktor size kızmaz, sonuçta doktorunuzdan memnun kalmamış da olabilirsiniz, bunu sorgulayan olmaz, değiştirme hakkınız her zaman var. Muayeneler, kimi durumlarda kan testleri, nst ücreti gibi ücretler ödemek gerekebilir. Benimki kan testleri için sağlık ocağına yönlendiriyor. Ama nst hastanede oluyor son haftalarda. Doğum da normal veya sezaryen olmasına göre fiyatlandırılıyor.