bende pek doktor gezdim ilk 6 alık dogum yaptım ve hiç bir şeyimiz yoktu bir gün mide ağrısıyla başladı doktora gittiğimde parol serum verdiler geçti aynı ağrı kasıklarım indi ilk olduğu için doğum sancısı çekmişim bilemedim gittiğimde çok geç kalmıştım dogurdum ve 2 saat yaşadı kaybettik hiç kimse bir şey söyleyemedi o sıralarda sistem hastanesine gitmiştim Hüsniye bostan Özlem katırcı‘ya da gittim şimdi çok şükür ikinci gebeliğinme hamileyim tekten de gülcan hoca vardı ona gittim hiçbir şekilde beni muayene etmeden rahim ağzı dikiş atılacak dedi ve bunun risklerini hiçbir zaman söylemedi çok doktora gittim kesinlikle rahim uzunluğum iyi çıktı bu şekilde çok uyanık olmak zorundasınız şimdilik Memorial’de Özgüç Altun’a gidiyorum çok iyi bir doktor hem psikolog gibi biraz maliyeti yüksek ama inanın hiç gözüm görmüyor Özgüç hocayı tavsiye ederim