Mirom Kızlar 30+6 da kontrole gitcem anca randevu alabildim bu hafta da herhangi bi test varmi rutin kontrol mu olur acaba ??
Zeynpatak Mirom en son 27.haftada gtmistum ben de 4 hafta snra gel dedi doktorum 31 de gidicem simdi . Bundan sonra siklastirir canim randavulari bu ara bisey yok sanirim 😊
Mirom [silindi] anladım kuzum cok sağol en son 18 şubatta gittm bende seker ve kan degerlerime baktı şimdi de anca marta alabildim randevu dolu hep
Mirom Zeynpatak bende 26 da gitmiştim sanki canm şekerime ve kanima bakmıştı bana da 1 ay sonra gel dedi
Zeynpatak Mirom bi sikinti olmadigi surece sorun olmaz canim . Persembe gidicem ben de 4 haftauzun geldi basta ama gtsem de sadece ultrasonda bakiyo zaten 100 lira verip geliyorz 😅😅
Mirom Zeynpatak aynen öyle kuzum hattâ ben esime martda gitmeyelm nisana bisey kalmadı dedim ama kabul etmedi
Zeynpatak Mirom sen yine de git canim esin dogru demis bakalim kilo alimlari boylari nasil olmus ben de onu cok merak ediyorm 😊