gebesbiranne eminesarya tetikler mi bilmiyorum canım ama Ağda en temizi oluyor ben 36. Haftamda yaptırdım
Deletedmom_8793 eminesarya ilk gebelikte doğumdan 3 gün önce yapmıştım şimdi de öyle yapmak istiyorum Perşembe doğum için gün alacağız ona göre 3 gün öncesi yaptıracağım
beyzaaktaskorkmaz Busranur_mnts peki evde IPL cihazıyla lazer yapmak zararlı mıdır sadece özel bölge için değil tüm vücut için soruyorum
eminesarya Busranur_mnts benim biraz farklı bir durumum oldu ikiz gebelikti bir tanesini kaybettim riskim vardı ama şu an sağ kalan bebeğimin bir sorunu yok şükür doktorum riskli bir durum da yok şimdilik dedi
eminesarya 3oglanannnesi benim biraz farklı bir durumum oldu ikiz gebelikti bir tanesini kaybettim riskim vardı ama şu an sağ kalan bebeğimin bir sorunu yok şükür doktorum riskli bir durum da yok şimdilik dedi
[silindi] beyzaaktaskorkmaz ıpl için instagram yorumlarında deri altı enfeksiyon yaptığını okumuştum tabi hamiş değil normal birisi yazmıştı ama hamişlikte de ben olsam içime sinmezdi heralde gerçi ben ne olur ne olmaz diye yüz kremi vs bile kullanmıyorum
Havin49_ eminesarya benim tetiklemedi Hamile kaldığımda doğuma kadar hep ağda ile yaptım39+5 te doğum yaptım ikinciyi sabah suyum geldi alel acele kendim temizledim 31 haftalık doğum yaptım
Maviice Selam kızlar başlık görünce sorayım dedim göbek bölgesinde hafif bile olsa tüy olmasın diye bir şey okudum ağda yapılması gerekir mi ? Ya da temizlemek? Yoksa hastanede mi yaparlar?
badhomian valla canım 32+4 teyim bu gece yaptım yine ayanayı karşıma alarak göremediğim yerleride eldivenle çektim sanmıyorum ya terikleneceğini öyle teriklenmex yani 6 ci ayda başladım ağda yapmaya
bahar1320 eminesarya Bizde cuma 40 haftalık oluyoruz bir kaç gün önce ağda yaptırdım bnce bı etkisi yok
edahanim80 eminesarya bende doğuma 1 ya da 2 hafta kala yaptırmıştım. En temizi ağda diyenlerdenim bende
gizemli00 eminesarya agdasiz da olmuyor ama sanmıyorum ya ben hep 41 haftama kadar ağda yaptım bişey olmadi
tugbaugur eminesarya doğurana kadar yaptırdım hatta en son 38. haftamda yaptırmıştım belki doğururum diye 40+4 te zorla doğdu yavrum😅 tetiklemiyor yani bencee