yesilgozluyum kızlar korkuyorum 15 haftalık gebeyim bu haftalarda TSH bebek için çok önemli diye duydum
sarilale123 yesilgozluyum benim sınırın çok az altında çıktı ama doktorum sıkıntı edilecek durumda değil dedi, doktorunuz ne dedi size
vanilya_kokusu_ yesilgozluyum benimde düşüktü 4 ay gittim dahiliyeye 37 haftalık hamileyim doktor dedi normal dir bişey olmaz dedi yüksek olsaydı sıkıntılı
ShutUp yesilgozluyum Alt ve üst sınır önemli tabi ki bunun içinde ilaç kullanımına başlatılır. Doktorunuz bu konuda ne diyorsa kesinlikle dikkate almalısınız ve ilaç veriyorsada kullanın aksatmayın.
kartanesi___ yesilgozluyum benimki de hamileliğimin ilk aylarında çok düşüktü hatta neredeyse sıfırlanacaktı ama t3 ve t4 normal çıktığı için doktor ilaç vermedi takip edeceğiz dedi her ay gidip baktırdım