Kızlar benim de Mart ayında adetim 11 gün gecikti 11 günün sonunda adet oldum normalde adetlerim hep 6-7 gün sürer bu sefer 2 gün yoğun kanama ve çok sancı çektim 3 gün leke oldu ve 4 günde bitti ilk defa böyle bir şey başıma geldi 3-4 gün önce de 2-3 gün süren sağ kasıgımda şiddetli ağrı yaşadım acaba böyle durumlardan sonra gebe kalan var mı