sevilay2677 T ve c çizgisi aynı koyulukta veya t c’den daha koyuysa Pik oluyor 😍hayırlı güzel haberlere inşallah
bbk28 sevilay2677 inşallahhh cyclo ilacını kullanırken yumurtalık baskılanıyormuş yumurtlama pek beklenmiyormuş bende adet okurum diye düşünüyordum ama inşallah bu ay boş geçmez de yumurtlama olur gerçekten 😍
winniandfriends bbk28 muhtemelen yarın veya max sonraki gün olur gibi koyulaşmış yine çünkü aynı saatte yapmaya devam edin. Zaten piki görünce anlarsınız ilk çizgi kadar hatta bazen daha bile koyu oluyor
yldzata bbk28 merhaba hangi marka kullanıyorsun testlerde ? Bir de adet döngün nasıl? Kacıncı günde gördün bu pikleri?
bbk28 winniandfriends sevilay2677 Kızlarr tekrar test yaptım t c’den daha koyu olmuş😍şimdi size alıcam sizde bakın lütfen
bbk28 emine136 yakın heralde 😂 herkes öyle diyor geçen ay çok koyuydu bu ay daha açık dedim belki her ay aynı koyulukta olmuyordur ama birkaç gün daha beklemek lazım🌸