kartanesi___ o acıyı tam 3 ay çektim ne yaptsıysam geçmedi ve bi anda kendiliğinden düzeldi o yaralar, şuan 5.5 aylık bebeğim ve bende tekrar sağıma başladım ve sağım yapmak yaraları daha çok tetikliyor aslında, sürekli kendi sütünü sür ve hemen kapatma kurumasını bekle, birde bebeğin tamamen kavradığından emin ol benim ki hala tam kavramıyor ben sokuyorum o ittiriyor gerçekten berbat bi acı 😢 birde hastaneler de emzirme danışmanlığı oluyor ücretsiz ordan da destek alabilirsin, birde aklıma gelmişken söyliyim ben çok şey denedim geçmesi için ama şuan en son bi kaç ayva çekirdeğini suya koyup dolapta beklettim ve jel kıvamına geldi onu da aynı şekilde soğuk sürüp kapak ile kapatıyorum o ferahlatıyor tam geçirmese de tabi amaa en iyisi emzirmeden önce göğüs ucunu sıkıp sütünü sürmen çook geçmiş olsun