Kızlar merhaba ben 39+2 de elendim . Hep hayalimdi buraya doğum hikayemi yazmak 🤭 Bu sabah saat 4.30 gibi sancılarımın başladığını hissettim ve 10 dakikada bir geliyordu . Düzenli olunca ve ikinci doğumum olunca tahmin ettim doğum sancısı olduğunu. Saat 6 gibi de nişanim geldi nişanım geldikten sonra sancım ve sıklığı artmaya başladı. Daha önce de bir kez doğum yaptığım için tecrübeliydim ve evde çekmek istedim sancımı . Sancılarımın dakikası giderek azaldı saat 10 gibi 5 dakikada bir gelmeye başlamıştı bu süreçte hep nişanım gelmeye devam ediyordu az az . Hastaneye geldiğimde saat 11 .30 gibiydi sancılarım 4 dakiakda bire düşmüştü ve açıklığım 6 cm di . Hemen yatış verdiler bu süreçte suyum gelmedi beni biraz zorladı yalan söyleyemem açıklığım da ilerlemiyordu o yüzden suyumu ebeler patlattı. Ondan sonra sancılarım dayanılmaz bir hal almaya başladı ve 12.30 gibi ıkınma isteğim vardı ıkın dediler ve kızım 10 dakikada dünyaya geldi 🥲❤️Merak ettiğiniz sorular olursa sorabilirsiniz 🩷