selo48 pengumommy benim 14 haftalık tek yumurta ikizleri . 13+1 de detaylıda doktorum %95 kız dedi .Fetal yaptırdım sonucu çıkmadı daha. %100 dese neler alacaktım neler 🙈
cadii pengumommy bende çift yumurta ikizilerine hamileyim 30 haftadan merhaba erken doğum riski dev ne yapsam acaba suyumu geliyor sancımı var deli sorular yürüyemiyorum agrilarsdan daha fazlası
Semra_ayzit pengumommy özel hastane ise öğrenirsiniz ben 12..hafta da öğrenmiştim doktorum yüzde 99 dedi sonuç gerçekten değişmedi ama devlet 18. Hafta da söyledi
Semra_ayzit pengumommy bende takibi özelde yaptım doğumu mecbur devlette yapacağım zorunlu sezeryan özele bütçe yetmez😀
pengumommy selo48 selo48 insan hevesleniyor bende çok merak ediyorum ogrensem aklımda bir sürü şeyler var 😅
momsi pengumommy 34+3’ten selamlar 👋 aşırı ağırlaştım karnım çok sertleşiyor, her yerim ödem vee burnum sürekli tıkanık..
dozkaraca cadii transferden itibaren 51 gün iğne oldum, 18.haftaya kadar da fitil kullandım. Şu anda kullanmıyorum.