Merhabalar 9 haftalık hamileyim bugün devlet hastanesine gittim ve dokuz haftalık hamile olduğumu özelde kalp atışını dinlediğimi kesesini gördüğüme söyledim ama alttan muayene ettiler ve simir testi aldılar şu an Ara Ara leke şeklinde kanamam oluyor iki gün olabileceğini söylediler bu durumu yaşayanlar var mı acaba