alpinannesii44 Kızlar selam Bugün detaylı ultrasonum vardı 20+6 2. Gebelik doktor kilosunu 355 gr ölçtü ilk bebişim 21+1 de 460 grammıs eşim onunkiyle kıyaslayınca bende kafaya taktım sizin bu haftada kaç gramdı ?
fatmaa51 alpinannesii44 bende 20+2de yaptirdim 340 gram çıktı sonraki gün başka doktora gittim 320 gram çıktı
fatmaa51 alpinannesii44 muayeneden sonra baktım herkes 370 400 gram filan yazmis muzu filan çok yemeye başladım.bende insallah kilo alır kaç yıldan sonra hamile kalabildim üzülüyorumda bakamıyorum mu diye🥲
alpinannesii44 fatmaa51 Benim ilk gebeliğimde plesantasında damar tıkanıklığı vardı gelişim geriliği olabilir demişti muz kaşar ceviz çok yedim 3600 doğdu bunlar baya kilo aldırıyor
fatmaa51 alpinannesii44 nerede belli oldu plesantada damar tıkanıklığı detaylı da mı olmuştu bana birşey demedilerde
mervekalkann 22+0 da 468 gr şuan 22+2 yiz bebeğim erkek. Gelişim haftayla tam uyumlu ama ayaklar önde biraz uzun olacağız 😂 20. Haftamda 336 gr dı benim.
burcuo alpinannesii44 Kilosu normal o aralıkta. Ben de 20+3te detaylıya gittim 355 gr ölçtü doktor, kız bebek. O haftadan sonra hızlı kilo alıyor. İki bebeğin kilosu da haftasına göre normal. Bir önceki bebeğim de o haftalarda aynı kilodaymış, o da kızdı. 25.haftaya 780 gr olmuştu. Buradan sonra hızlı büyüyorlar.
burcuo alpinannesii44 Allah sağlıcakla kavuşmak nasip etsin 😊 benimki de kız, kilosu normal dedi bana doktor, Recep Has’a gitmiştim perinatolog. Eşiniz sizi endişelendirmesin yani, Recep hoca en iyilerdendir, o bile normal dedi.