fyzbrk Kızlar selam, dün akşam ve bu sabah belimin tam ortasına birden bıçak saplanıyor gibi bir ağrı oldu ve sonra geçti, şuan ise sırtım yani üst omurgam ağrıyor. Bu doğumun yakın olduğunu gösterir mi acaba
Sedef21 fyzbrk akşam saatilerinde omurgalarım batıyordu resmen nefes almata zorluk çekiyordum hasta olacağım galiba diye düşündüm gece saat 1 gibi de belime ağrılar girmeye başladı 4,5 gibide doktoruma haber verdim ve sabah 6:20 de doğumum olmuştu canım
fyzbrk Sedef21 sabah nst’ye girdin hafif sancım çıktı ama henüz doğum sancısı değilmiş ama yinede bol bol dinlenmemi istedi doktor. Dediğiniz gibi arada öyle ağrılarım oluyor