Bildiğim kadarıyla sağlık sistemlerinde gebelik durumunuza göre ilaç yazılmasına izin veriliyor. Gebelikte kullanılmayan bir şeyi yazdığında sistem uyarı veriyor. Bu ilaçları gebelikte kullanmanızda sakınca görmedikleri içğn yazıyorlar. Çok geçmiş olsun acil şifalar diliyorum