Ben hem özele hemde devlete gidiyorum Çam sakura hastanesinde doktor enes saraç bey randevu gittim o kadar memnun kaldım ki Devlet doktoru hemen 5 dk muane eder gönderir diye düşünüyoruz demi ama herşey herşeyi sormadan anlatıyor ki çok memnun kaldım hastasını muane etmeden masasında çikolata ikramı ediyor ki ben özelde bile bunu görmedim bir şaşırdım hatta sonra muane etmek için alana gittim ben telefon falan çantam da bırakmıştım bana telefonunu al istersen bebeğini çekersin dedi bir şaşırma da orda yaşadım ve herşey anlattı ben güzel ce dinledim o kadar iyi geldi ki banada tavsiye ettiler bir kere şans ver bu doktora dediler öyle gittim çok naif ve kibar bilgili kapısı dolu zaten belki faydam olur gitmeyi düşünen arkadaşlar olursa