Ikra_Lina benimde o kisin canım çekti aşerenler manavları oluyor oradan aldık ama yankı almaz olsaydım erikmi yedim ne yedimm belli değil, minicik kutuya 4 tane erik koymuşlar, erikler yumuşak ve hafif kızarık kirmzilaşmıs hic begenmemistim, olsun canım artik yaz geliyor çok az kaldı bol bol alıp yicezz inşallah😂