yineyeniyeni Savaş Hoca derim kesinlikle. Benim kistim vardı bir türlü gebelik elde edemiyorduk kendisine gitmemle 2 ayda hamile kalmam bir oldu. Alanında baya uzman bi doktor ve çok pozitif. He hastası çok, randevu bulma şansı biraz zorlaşıyor ama değer mi değer. Bi kaç aydır raporluydu şu an hasta bakıyor mu bilmiyorum ama. Özlem Hanıma da giden arkadaşlarım da olmuştu bak, ona da çok iyi diyorlar onu da değerlendirebilirsin