Kizlar yeni doğum yaptım 2.5kilo.ikilo taramam riskliydi artı suyum fazla kalpte parlaklık ve gelişim geriliği vardı bebeğim sanki dovn sendromunu andırıyor hemşire benziyor sanki ama benzemiyor gibide banada öyle geldi anca genetik testle anlaşılabileceği söyledi yoksa babamı tuhaf geldi çocuk anlayamadım