emosland birliktelikten de olsa yine de veriliyor. Benim 9. Haftada kahverengi leke gelmişti ilk hamileliğimde, hiçbir sorun olmamasına rağmen doktor düşük riski olarak değerlendiriyoruz önlem amaçlı ilaç başlayacağız dedi ve 1 ay evde yatış verdi sadece yemek yemeğe falan kalkiyordum. Yemekleri eşim yapıyordu sonra annem geldi falan.
Ayrıca Geç döllenme olduysa kalp atışı oluşmaması da normal 9 haftaya kadar bekliyorlar kalp atışı için genelde doktorlar.
Bu arada doktor da söylemiştir belki ama ilişki yaşamayın tekrar leke geldiği için yasaklanıyor ilişki. Bir de kalp atışı oluşana kadar ilişki önermiyor bazı doktorlar öyle duymuştum