Ayla53 12+da öğrendim ikisini de tabi tahmin olarak, oğlumda yanılmadı bakalım şimdi de kız gibi dedi ama inşallah değişmez. Tabi her doktor da söylemiyor. Benim doktorum da söylemek istemedi ama ben ısrar ettiğim için asla buna göre hazırlık yapmayacağım konusunda anlaşıp o şekilde söyledi tahminini