Kızlar geçen hafta 34+6 da düzenli giren sancılarım vardı 3 gün yatışım yapıldı sancılarım biraz durunca taburcu edildim bugün doktor nst kontrolune cagirmisti tekrar geldik yine sancım çıktı çok yine yatış verdi moralim çok bozuk sancılarım çok çıkıyor ama ben fazla hissetmiyorum 35+5 iz 37 yi bari görseydik keşke