nur_say Kızlar yüksek kiloda hamile kaldım. Doktor bugün kilonun yüksek olmasından dolayı yarın gebelik yüklemesi yapalım dedi. 11 haftalık hamileyim. Başına böyle bi şey gelen var mı. Yapmalı mıyım bilmiyorum?
krizantemmm nur_say 25. Haftadan sonra yapılıyor genelde diye biliyorum bende kilolu gebe kaldım 17. Haftadayım hala istenmedi şeker yüklemesi
ebrudefnee nur_say şeker yüklemesinden mi bahsediyorsunuz genelde 24-28. Hafta arası yapılıyor ilk defa duydum o haftada istenen
orhismommmmmm nur_say ben bugün yaptırdım 25. Haftadayız canım riskli gebelerde ve yüksek kilolu olanlarda erken yapabılıyolar. Yap aklında kalmasın
dgngr nur_say 19+4 ken bebeğin kilosu fazla çıktı. Şeker yüklemesi yaptım ama sonuç mükemmeldi. En fazla hamileler için olan diyetisyene gidersin
kavalakurabiyesi nur_say evet yapmalısınız kilolularda otomatik şeker diyabet hastası riski var malesef inşallah çıkmaz ama doktorunuzu dinletin çıkarsa önlem alırsınız
burcuo nur_say Ben de 85.5 ile hamile kaldım, doktor bana da benzer muamele yaptı. Ama şeker yüklemesinden ziyade açlık tokluk şekeri baktı 19.haftada. Sonuç temiz çıktı.
nur_say burcuo 24 hafta şeker yüklemesi oluyor normalde fakat benim kilom yüksek olduğu için doktor önlem amaçlı yapıp erken öğrenelim diye şeker yüklemesi yapalım dedi.
hollyymollyy Bende cok yüksek kiloda hamile kaldım malesef, 15.haftama girmek üzereyim daha hiç böyle bi şey teklif etmedi doktorumm
nur_say hollyymollyy doktordan doktora fark var işte. Mesala ilk hamileliğim de tansiyon yüksekliği yaşadım ama bir kaç kez bunu söyledim diye aspirin yazdı onu kullan dedi..
hediye22 Doktor risk görmüş bence yaptırmalısın erken tanı alırsanız ilerleyen haftalar için önleminizi alır diyet yaparsınız daha sonra geç olabiliyor