_Medine eğer normal doğum olursa depend önermiyorlar bilginiz olsun. Ben bilmediğim için depend götürmüştüm. Odaya çıkınca hemşire geldi depend iyi olmaz hava aldırmaz o yüzden ped kullan dedi. Eşim gece yarısı ped getirmek zorunda kaldı. Depend alırsanız da yine de yanınıza mutlaka ped alın