Merhaba kızlar bir doğum hikâyesi de benden inşallah size de yardımcı olur fikir olur. Ben ilk doğumu normal yapıp ama travmalı bir doğum geçirmiş biriyim makatım ve içte dışta çok dikişim oldu ve iyileşme sürecim uzundu. O yüzden ikinci hamilelikte en büyük korkum doğum zamanıydı doktorlar cerrahi operasyon geçirdiğim ve tekrar makatımın yırtılma olasılığından dolayı sezeryan doğum demişlerdi. Ama doktorum ciğerleri gelişmesi için hemen almayalım dedi 38+5 e pazartesi ye gün verdi ama benim oğlum sürpriz yaptı pazar günü sabahtan kahverengi akıntım geldi şüphelendim kahvaltıdan sonra hiç birşey yiyip içmedim sabahtan sancım yoktu. İkindi gibi sancı girmeye başladı eşimle kayınvalidem oruç açsın dedim ama bayagı şiddetlendi sancım onlar orucu açtı iki lokma yedi apar topar gidelim dedim. Devlet hastanesinde doğum yapacaktım zaten bu hastanede kadın doğum ve çocuk hastanesi temiz güzel sakın bir hastane hemen ilgilendiler doktor çatı muayenesi yaptı 3 santim acılmam vardı yüksek de sancı çıktı durumu anlattım hemen sezeryana alalım dedi iyiki yemek yememişim hazırladılar belden mi yoksa genel anestezi mi istersin dediler hangisini önerdiklerini sordum sancımda coktu belden öneriyoruz genelde yakınlarımıza bile dediler. Bende öyle olsun dedim sezeryan çok hızlı geçti ekibin çalışanların hepsi iyi ve güler yüzlülerdi bebeğimi temas ettirdiler sakin güzel bir doğum oldu. Çok memnun kaldım ama sezeryanın zorluğu 6 saat kımıldamadan kalmak zorundasın çocuğumu doyuramadım doğru düzgün ilk kalkış ilk yürüyüş zordu. Birde sağ omuz ağrısı oldu o çok kötüydü taburcu olunca da boyun, dikiş ve arka baş ağrısı oldu. Yürüdüm bolca gaz büyük tuvalet yapamadım lavman verdiler. Bir haftalık bakım istiyor ben yine de bir çocuğum daha olduğu için ayaklanmak zorundaydım. Biz toparladık çok şükür darısı tüm hamilelere inşallah