Aysnurrr Yyasmin ben devlette yaptıracağım. Yazık yani 300-500 nedir abartmışlar . O paraya bebeğimin bir ihtiyacını gideririm
Habibe08 Yyasmin benim gittigim hastane bide oyle cok pahali degildi 300 lira verdim diger ozelleri bilmiyorum
Nasirliiii Sevdaliza bende doruk hastanesine yazildim ama 230 tl istediler benden senden neden fazla istenilmis
Nasirliiii Sevdaliza canim ben 2 gun sonra gidicem esimde gire bilir benimle degilmi? Izin veriliyo die duydum ama sen gitmissin nasil oldu kac dak surdu ne vediler sana bilgilendire bilirmisin bir zahmet
Busenurgll2606 elifsrbs ben de devlette yaptirdım randevu tarihi veriyolar o gün gidiyosun cok beklemiyosun. Gerci evet her yer bir değildir, benim bahsettiğim Aydın Doğum Evi
2cocuk2kopek Yyasmin Ben 350 yaptirdim devlette ucrestiz diyrnlerde var ama sira bulmam imkansiz gibi birseyy
xbebek bende yaptircam yarin ariyip orenicem ama 220 dediler benim gidecegim yer icin bakalim nolcak devlete gelince evet kizlar devlwt yapio ama bn 3 haftadir daha nornal randevusunu alamadim bide oraya gidip randevu cermeleri var yani zamaniniz geciyo ozamnda bakmiyolar uygun yer arayin devletle ugrasmayin he bu arada sigortali oldugum icin bu fiyata normal fiyati yuksek dedi
Mutsuz Daha bugun hastanedeydim ve ayrintili ultrason icin 400 lira oldugunu ogrendim devlette sira bulmak cok zor hatta imkansiz