21+3 günlük gebeyim bu gün detaylı usg gittim karaciğerinde kireçlenmez olduğunu diğer organlarda bir şey olmadığını söyledi. Sonra hemen kendi doktoruma gittim gösterdim kadın doğuma oda bundan bir şey olmayacağını ama yınede perinatalojı doktoruna yönlendirdi orda da bir şey cıkcgnı düşünmüyorum dedi bunu yaşayan var arkadaşlar