Hanımlar 35+3 teyim son 4 gündür regl öncesi sancı gibi bacaklarıma vuran bir sancı çekiyorum. Bide aşırı bel ağrısı var 34. haftadayken sancı çıktığı için 1 gün hastanede yattım ve ciğer geliştirici oldum bu hafta kontrolde de sancı çıktı ama serum verildikten sonra fazla sancı çıkmadı. Ne yapmalıyım sizce