Selamlar, yarın 12+4 olacağım ikili tarama testimiz var burada ki güzel annelerden anne adaylarından dua istiyorum sonuçlarım iyi çıksın bebeğimin sağlıklı olduğunu duyayım şimdiden hepinizden Allah razı olsun 🙏🏻 bir sorum da acaba cinsiyeti belli olur mu