Kızlar yarın 37 olucam tabi bebek baştan beri önde gidiyor.Dünden beri karnım taş gibi bu bir doğum alemeti mi?Her an doğum başlar diye korku var su gelir vs diye de.Bu bebek illa ki çıkacak allah sağlıkla kavuştursun ama anksiyete atakları geçiriyorum ya.Doğumum bayrama denk gelsin de istemiyorum.Benim gibi olan var mı??