taze_annee_ benim ikinci doğum olacak Allah’ın izniyle henüz hazırlık yapmadım alınacaklar alındı ama daha yıkanıp ütülenmesi gereken şeyler var. Doğum çantam hazır değil kendi eksiklerm var daha bayramdan sonra hazırlamayı düşünüyorum canım ☺ benim oğlum 41+5 de doğdu sanırım bu hamileliğimde o yüzden bu kadar rahat takılıyorum halbuki oğlumda bu haftalarda herşeyi hazırda bekliyordu🤣