Merhaba on fontel doğduğunda vardı ama 2.5 ayligta kapandı ama baş çevresi büyük küçük değil takip ediliyor
Ama bıngıldak olduğu üst taraf şiş ve sert kemiklemis anlı hafif çıkık şakaklar da biraz basık Dr ameliyat Didi en tercihi bide kask tedavisi Didi bize eşim ameliyat tarftari kemik kircaz didiler sekli düzelisin ve ilerde zeka geriliği olmasın diye
Yoksa zeka geriliği edermiş iddia ediyorlarmış eğer yapan varsa dönüş yapabilirmi (kranisintoz) diye birşey deniliyor 