June6 Sizi doktor kaç haftada bir çağırıyo benimki kalp atışını duydu bir ay sonra dedi ama ben tedirgin oldum biraz daha erken olsaydı keşke sizinkiler ne kadar sürede çağırıyo daha başlangıçtayız yani
merveee1634 June6 riskli bir durum yoksa aylık kontroller şeklinde devam eder.doktorunuz problemli bi durum görmedi demekki 1 ay sonra çağırdı inşallah sıkıntısız bir hamilelik geçirirsiniz ❤️
June6 merveee1634 amin inşallah çok teşekkür ederim siz de öyle 🙏🏻 öncesinde hiç kalp atışı alamadığımız bi kürtajım var ondan tedirginim biraz beklemek uzun geliyo
betulco June6 canım özelde giriyorsan devlete de git aynı zamanda ya da devlete gidiyorsan başka devlet hastanesine git içinde ukte kalmasın rahatlarsın
June6 betulco evet özele gidiyorum ben de akşam öyle düşündüm yaa bide arada devlete mi gidip görsem dedim sanki daha mantıklı yani kalp atışı devam ediyo mu stresi yaşıyorum bi kayıp olunca çok teşekkür ederim🙏🏻
betulco June6 git git bende doğumu devlette yapacağım için 24ten beri gidiyorum çok şükür bir sorun yaşamadım her iki taraftanda takipli olmak güzel birine gidiyorsun diğeri iki hafta sonraya geliyor falan iyi oluyor kffkkfd
June6 betulco aynen sürekli kendime doktoruma sık gitsem pimpirikli gözükcem en azından öyle yapayım en azından risk geçti stresi geçene kadar
June6 buketdeniz19 hamileliğin ortalarına doğru öyle olsa daha iyi sanki ya kalp atışı duyup 1 ay sonrasını beklemek zor geliyo kan sulandırıcı progestan falan kullanıyorum önlem için ama ne bileyim