June6 banada mantıklı geldi bu şekilde ilerlemek ayda 2 kez muayene olabilirim diye düşündüm tabi devlet hastanesi tecrübem bir kere oldu ama gerçekten berbat insanlar Allah hepsine vicdan versin herşeyden önce o yüzden nasıl olur bilemiyorum bankodaki kız bu şekilde yaptırabilirsiniz deyince bizde öyle yapalım dedik hani denemekten zarar gelmez eğer yapamam falan derse direkt olarak kendi hastanemizde yaptırırım hiç uğraşamam devletteki k.peklerle yani inan öyleler insan azarlamaktan zevk alıyorlar hepsinden gerçekten nefret ediyorum umarım bir an önce düzelir işini hakkıyla yapan çok az kişi var sayıları artar umarım