cglzbk 11+4 teyım sol kasıkta ara ara artan ara ara azalan ama çoğunlukla kendini hissettiren bir ağrım var. keskin bi sızı, uzun sürse dayanılmaz.. yaşayan var mı?
Helenaaa cglzbk bende yaşıyorum aynısını şu an. 10+1 benimki iki günce kontrole gittim sorun yok dedi doktor